arrow_drop_down_circle

අනිච්ච ස්වා්බාවය ගැන.

1.අනිච්ච යන වචනයේ අරුත සැලකූවිට ඇසුරු කිරීමට අනිසි සහ නැමතිසේ නොපැවතීම යන මේ කාරනා දෙකම අසා ඇත.මේ දෙකෙන්ම කිය වෙන්නේ එකම අදහසද?
2. සියල්ල හේතු ඵල දහමට අනුව සිදුවේය යන කාන්ඩය පහදාදෙන්න.

25:28

මෙම දේශනාවේ සඳහන් වන ධර්ම කරුණු:

කැමතිසේ නෑකැමතිසේ නොපවතින වතනිසි හා අනිසි බව දැකීමජනපද නිරුක්තියදහම් අදහස එන සේ ධර්ම දේශනා කිරීමයම්පිච්ඡං න ලබති තම්පි දුක්ඛංඅනිච්ඡ දුක්ඛ අනත්ථ වශයෙන් බැලීමඅදහස තුලින් අවබෝධයඋපමාවක්අට්ඨීයති හරායති ඡිගුච්ඡතිපරිහරණයට නිසි අනිසි බවහේතු පල ක්‍රියා දාමයසර්වඤ ගෝචර දහම්බහු හේතුක කාරනාඅනිච්චා වත සංඛාරාදුක හට ගන්නා ක්‍රමවේදයනිවනට අදාල කරුනුගාථා විග්‍රහනිරුක්ති පිළිබඳත්‍රිවිධ රත්නයසෝතාපන්න වන ආකාරයසෝතාපන්න වීමචතුරාර්ය සත්‍යයදුක්ඛ ආර්ය සත්‍යයවිශ්ව සම්භවයනිරුක්තිසූත්‍ර විග්‍රහපොදු ගැටළු සහ විසඳුම්හේතු පල බුද්ධ විෂයසෝවාන් ඵලයසතර මාර්ග ඵලපටිච්චසමුප්පාදයවිඤ්ඤාණලෝක විග්‍රහයජීවිත ගැටළු සහ විසදුම්නිවන් මගත්‍රිලක්‍ෂණයඅනිච්ච
මෙම දේශනය පසුව සවන් දීමට අවැසි නම් මෙතැනින් බාගත කරන්න (23 MB)

 

closechevron_left